Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку. “…Основними принципами освіти в Україні є:

  • доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;
  • рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей ”

Закон України “ Про освіту ”

Стаття 6. Основні принципи навчання

14 лютого 2017 року Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову №88 “Про затвердження Порядку та умов надання субвенції місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”.

Інклюзія (включення) — процес збільшення ступеня участі всіх дітей у соціальному житті, у різних програмах.

Інклюзивна освіта — це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми по­требами в умовах загальноосвітнього закладу

Інклюзивна школа — це заклад освіти, який відкритий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.

Напрямки роботи навчального закладу:

  • психолого-педагогічний супровід;
  • навчання вчителів;
  • робота з батьками;
  • індивідуальний навчальний план;
  • індивідуальний розклад, погоджений з батьками;
  • моніторинг досягнень.

Форми навчання учнів з особливими освітніми потребами в школі

Індивідуальна

  • навчання один на один з учителем;
  • здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти;

передбачає навчання за індивідуальною формою для різних категорій дітей.

Інклюзивна

  • навчання разом з однолітками;
  • здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти.

Для забезпечення умов доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами на вході до школи обладнано пандус та кнопку виклику чергового.

Кiлькiсть переглядiв: 91